Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Thok the Bloodthirsty 10 Normal ...
2019.aug. 20

Taktika > Siege of Orgrimmar > Immerseus - Immerseus HC - The Fallen Protectors - The Fallen Protectors HC - Norushen - Norushen HC - Sha of Pride - Sha of Pride HC - Galakras - Galakras HC - Iron Juggernaut - Iron Juggernaut HC - Kor'kron Dark Shaman - Kor'kron Dark Shaman HC - General Nazgrim - General Nazgrim HC - Malkorok - Malkorok HC - Spoils of Pandaria - Spoils of Pandaria HC - Thok the Bloodthirsty - Thok the Bloodthirsty HC - Siegecrafter Blackfuse - Siegecrafter Blackfuse HC - Paragons of the Klaxxi - Paragons of the Klaxxi HC- Garrosh Hellscream - Garrosh Hellscream HC

Siege of Orgrimmar raid tizenegyedik bossa Thok the Bloodthirsty, 444 milla HP-val.

 

Mikor Pandaria partjainál felfedezték a Devilsaurusoktól nyűzsgő Isle of Giantset, Garrosh csapatokat küldött, hogy elfogjanak néhányat a legfélelmetesebb példányok közül, annak reményében, hogy igába hajthatja és harci bestiákká alakíthatja őket. Számtalan orc idomár esett áldozatul Thok állkapcsának, miközben az idomításával kínlódtak és mégis... Thok vérszomja csillapíthatatlan.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

A Cry in the Darkness: Thok alapfázisa, melyből a vérszomjának fokozásával lehet kizökkenteni, illetve annak csillapításával lehet visszaállítani

Fearsome Roar: Thok hatalmas üvöltése olyan lökéshullámot idéz elő, ami 200.000 Physical damaget okoz mindenkinek "V" alakban a boss előtt. Az üvöltés okozta rémület egy stack Panic formájában mutatkozik meg az eltaláltakon

Panic : Thok üvöltése 25%-kal növeli az eltaláltakat ért damaget 30 secre. Ez az effect stackel..

Deafening Screech : Minden alkalommal, mikor az Energy Barja feltöltődik, Thok egy fülsüketítőt visít, ami 250.000 Physical damaget okoz mindenkinek, illetve megszakítja a spellcastolást és 2 secre lockolja is a az adott típusú mágiát. Thok egy stak Eccelerationt kap minden üvöltés után.

Acceleration : Növeli a boss energy regenerációját.

Tail Lash : Thok megállás nélkül csapdos hatalmas farkával, ez 250.000 Physical damaget és 2 sec stunnt okoz mindenkinek, aki mögé merészkedik.

Shock Blast : A boss nyakán lévő elektromos nyakörvből periodikusan csapkod az áram, ez 85.000 Nature damaget okoz random embereknek

Bloodied : Mikor valaki 50% HP alá esik, Thok megérzi, hogy komolyan vérzik. Ha 5 vagy több Bloodied Debuffos ember egyidejűleg 10 yardnál közelebb van egymáshoz, a vér szaga ellenállhatatlan lesz Thok számára és Frenzy for Blood fázisba lép.

Frenzy for Blood: Miután a vér szaga tombolásra késztette Thokot, már csak a prédáját követi és ignorál mindent. Ebből az állapotból úgy hozhatjuk vissza, ha megetetjük vele az egyik foglyot.

Blood Frenzy : Thok üvölt egyet, ezzel jelezve éhségét, ezzel mindenkit ellök magától majd megindul a prédája felé. Bárkit, aki üldözés közben az útjába kerül, azonnal felfal.

Thok üldözés közben periodikusan gyorsítást stackel magára, aminek minden stackje 20% speed boostot ad. Tovább Frenzy for Blood fázis alatt teljesen immune a tauntra.

Fixate : Thok megtorpan egy pillanatra, hogy új prédát keressen magának, majd 12 secen keresztül üldözi Ezt követően újra megtorpan, hogy új embert leressem magának. (A targetválasztása némiképp korlátozott: alapból olyan embert vesz célbe, aki nem melee rangeben van és nincs is kilóméterekre tőle... tehát a kettő közötti sávból fog kiszemelni valakit).

Kor'kron Jailer : Thok egetrengető üvöltésére, mikor Blood Frenzybe lép, egy őr rohan be a terembe.

Enrage : 15 secre növeli a Jailer okozta damaget és támadási sebességét 50%-kal.

Prisoners of War: Pandarian folytatott hadjárata során Garrosh foglyokat is ejtett, akiket ugyanebben a teremben zártak be és még reménykednek a szabadságban.

Akolik : Akolik és Skumblade csapata a bal alsó saroknál lévő cellába vannak bezárva.

Akolik's Incantation : Szabadulása után Akolik megidézi Kros szent rendjét, hogy segítsen nekünk. " Kiszámíthatatlan következménye lehet". Valójában: Jön pár add, amik ütik egy kicsit Thokot majd meghalnak.

An Infusion of Acid: Akolik szabadulás azonnal felkelti Thok érdeklődését, a hatalmas dínó pedig szépen meg is eszi, ezzel szert téve a Saurokok "mérgező" képességeire. Ez véget vet a Blood Frenzynek.

Acid Breath : Thok Fearsome Roarját felváltja az Acid Breath. Ezt a boss ugyanúgy használja, "V" alakban zöld savat fúj maga elé, ami 500.000 Nature damaget okoz és felrak egy stack debuffot, aminek darabja 20%-kal csökkenti az eltaláltak armorját.

Corrosive Blood : a Shock Blastot Corrosive Blood váltja fel. Ezzel a boss random emberekre lő mérget, ez 150.000 Nature damaget okoz, illetve felrak egy 30 seces DOT-ot, ami 30 secen keresztül 1 secenként okoz 40.000 Nature damaget.

Waterspeaker Gorai : Waterspeaker Gorai és néhány Inkgill Mere-i lakos szintén Garrosh fogségéba került, ők a jobb alsó cellában várakoznak.

Restorative Waters : Szabadulása után Gorai azonnal megpróbálja ellátni a közelében lévő sérülteket. 10 seces HOT-ot rak minden közeben álló csapattagra. Ez 10 secen keresztül secenként 50.000 HP-t tölt vissza.

An Infusion of Frost: Gorai szabadulás azonnal felkelti Thok érdeklődését, a hatalmas dínó pedig szépen meg is eszi, ezzel szert téve a jinyuk "vizes" hatalmát. Ez véget vet a Blood Frenzynek.

Freezing Breath : Thok Fearsome Roarját felváltja az Freezing Breath. Ezt a boss ugyanúgy használja, "V" alakban jeget fúj maga elé, ami 200.000 Frost damaget okoz és felrak egy stack debuffot. Amint ez a stack eléri az 5öt, a tank jégtömbbe fagy, amiből ki kell ütni.

Icy Blood : a Shock Blastot Icy Blood váltja fel. Ezzel a boss random emberekre lő jeget, ez 120.000 Frost damaget okoz, illetve felrak egy 15 seces Debuffot. Ha a debuff eléri az 5ös stacket, az illet jégtömbbé fagy, amiből ki kell ütni..

Warmaster Montak : Warmaster Montak és pár társa a a jobb felső cellában vannak bezárva.

Flame Coating : Szabadulása után Montak gyúlékony olajjal látja el a közeli csapattagok fegyvereit. Az olaj 1 percig marad fent és ez idő alatt minden támadásnak esélye van, hogy további 50.000 Fire damaget okozzon a célpontnak.

An Infusion of Flame: Montak szabadulás azonnal felkelti Thok érdeklődését, a hatalmas dínó pedig szépen meg is eszi, ezzel szert téve a yaungolok tüzes erejére. Ez véget vet a Blood Frenzynek.

Scorching Breath : Thok Fearsome Roarját felváltja az Scorching Breath. Ezt a boss ugyanúgy használja, "V" alakban tüzet fúj maga elé, ami 200.000 Fire damaget okoz és felrak egy stack 30 seces DOT-ot, ami 75.000 Fire damaget okoz 2 secenként.

Burning Blood : a Shock Blastot Burning Blood váltja fel. Ezzel a boss random emberekre lő égő olajat, ami találatkor 80.000 Fire damaget okoz és egy kis lángoló olajtócsát hagy maga után, ami ugyanekkora damaget ozkoz a benne állóknak.

 

 

A fight során Thok 2 fázis között fog ingázni, Alapfázisában ura a cselekedeteinek és egy kiszámítható módon bántalmazza a tankokat ill. a csapatot. Ez idő alatt a legnagyobb veszélyforrás az a nagy AOE (Deafening Screech), amit 100 Energyn használ. Ezzel komoly damage mellett még interruptol is. Ráadásul minden alkalom után energy regen boostot kap, így egyre sűrűbben fogja nyomni... Megfelelő CD-beosztás mellett el kell nyújtanunk a fázist és mielőtt tarthatatlannak tűnik a helyzet fázisvátást kell kikényszerítenünk. Ez akkor történik, mikor 5 vagy több low HP-s embrt érzékel (Bloodied Debuffos) egymáshoz közel teljesen felülkerekedik rajta a vérszomja és Frenzy for Bloodba vált. Ebben az állapotában random emberekre fixatel és próbálja elkapni őket. Gondolom mindenki kitalálja mi történik, ha a hatalmas állkapocs utolér. Ebből a fázisából kizökkenthetjük, ha kiszabadítunk egy foglyot és megetetjük vele. Lényegében ebből fog állni az egész fight. Rendes fázis, fogócska, etetés és már kezdődik is előről. Ehhez még hozzá tartozik, hogy Thok tankswapes ill. a kis AOE spelljei attól függően változnak meg, hogy kit falt fel.

 

               
 

Alap

Jinyu módosulat

Saurok módosulat

Yaungol módosulat

 

Tankswapes spell:

 
 

Kis raid AOE:

 
               

 

A legjobb választás ha a Jinyut és a Saurokot szabadítjuk ki elsőnek ( a sorrend igazából mindegy), a Yaungolt pedig a végére hagyjuk

 

 

Tank: Alapfázisban Thokot úgy tartsuk, hogy a csapat többi tagja a boss valamelyik oldalán tudjon stackelni. Az aktuális off-tanknak is a boss oldalánál kell stackelni. Típustól függetlenül 3 stackenként biztonságosan lehet cserélgetni mindegyik fújásnál. Ahogy nő a tankcserés képesség stackelte Debuff miatt a bekapott damage, érdemes 1-1 kis CD-t tolni a kövi fújás/üvöltés előtt, mert eléggé összecsúszhat a nagy AOE-vel. Fázisváltáskor megjelenik a bejáratnál egy orc add, amit be kell gyűjteni és meg kell ölni. Maga az add nem veszélyes, néha pakol csak magára ENraget, halálakor pedig kulcsot lootolhatunk belőle, amivel kinyithatunk 1 ketrecet. Innentől kezdve újra első fázisunk lesz, annyi eltéréssel, hogy a Jinyus fújás (Freezing Breath) 5 stacken fagyaszt, a Saurokos fújás (Acid Breath) armort csökkent a Yaungulos (Scorching Breath) pedig DOT-ot rak stackel. .

DPS: Alapfázisban kizárólag Thok mellett szabad stackelni, elé és mögé menni szigorúan TILOS. Mikor Thok Energyje 100ra ér egy hatalmas üvöltés kíséretében (Deafening Screech) damagel és interruptol is, ebből az utóbbi fájhat a castereknek, így inkább "lépjék el" a spelljeiket. Mikor a csapat úgy dönt, hogy eljött az ideje a fázisváltásnak, stackeljünk egymásra és bízzuk a healekre a HP szintentartást. Mikor átlépünk fogócskás fázisba a Melee emberek csatlakozzanak a Tankokhoz és öljék meg az orc addot, Rangedek pedig lőjék tovább a bosst. A rangedek azért igyekezzenek max ranged tartani és lehetőleg hosszába kiteolják Thokot a teremben. Amint felbukkan a kiszabadított add, gyorsan stackeljünk össze a boss mellett és kezdhetjük is ismét az első fázist. A megváltozott képességek közül a DPS bandát csak a kis raid AOE érinti (Corrosive Blood / Icy Blood / Burning Blood), a Saurokos DOT-ot pakol, amit dispellezzünk, ha tudunk ; a Jinyus 5 stacken jégtömbbé fagyaszt, amit le kell ütni ; a Yaungolos pedig tűzköröket pakolgat le, így ott már stackelni is tilos (ezért is szokták azt hagyni utoljára).

Heal: Alapfázisban kizárólag Thok mellett szabad stackelni, elé és mögé menni szigorúan TILOS. Healeknek 3 dologra kell figyelni: a nagy AOE-re , a kis AOE-re és a Tankcserés köpésre (az első 2 ugye megváltozik az elfogyasztott foglyoktól függően). Nagy AOE akkor van, mikor Thok Energyje 100ra ér egy hatalmas üvöltés kíséretében (Deafening Screech) damagel és interruptol is... egyrész nem engedhetjük meg magunknak a szakítással járó 2 sec silencet, másrészt nem hagyhatjuk meghalni a csapatot, így előre megbeszélt sorrendben használjunk Heal- és DefCD-ket. A kis AOE kezdésnél villámlás, ami pár ranged embert sebez... nem olyan veszélyes. Mikor a csapat úgy dönt, hogy eljött az ideje a fázisváltásnak, kicsit vissza kell fogni a healeket, mert az a cél hogy egyszerre legalább 5 ember legyen 50% HP alatt. Ha ez megtörténik, átlépünk fogócskás fázisba. 1 heal helyezkedjen el úgy, hogy veszély esetén elérje a megjelenő orc addot fogó tankot, társa(i) pedig tisztes távolságot tartva Thoktól a Kiteolásra figyeljen(ek). Mikor Thok visszatér az alap fázisába új tankcserés és kis raid AOE képességet használ. Első körben nézzük a tancseréseket: a Saurokos fújás (Acid Breath) a damage mellett armorcsökkentő Debuffot stackel, így egyre komolyabb healt igényel a tank ; a Jinyus (Freezing Breath) csak stunnolhat, de ezt rendes váltogatásnál teljesen el kell kerülni ; a Yaungolos (Scorching Breath) a damage mellett DOT-ot stackel a tankra, így szintén egyre komolyabb heal kell az illetőre. A kis AOE-k is változatosak, ezek a damage mellé kapnak egy effectet: A Saurokos dispellezhető DOT-ot (Corrosive Blood) rak fel; a Jinyus fagyáshoz vezető Debuffot (Icy Blood) stackel... ezt a DPS intézi ; a Yaungolos pedig tűzköröket (Burning Blood) pakolgat le, így itt már tilos lesz stackelni.

 

 

 

Tank Heal Dps
     
Majd ha bekerült... Majd ha bekerült... Majd ha bekerült...

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016